Kennismaken/aanmelden

U kunt uw kind gedurende het hele jaar bij ons aanmelden. Wij vinden persoonlijk contact en samenwerking met ouders belangrijk. Wij maken daarom graag een afspraak voor een kennismakingsgesprek en een rondleiding. Zo hebben we de tijd u meer te vertellen over onze school en krijgt u een goed beeld van ons onderwijs. Om die reden plannen we deze afspraak het liefste onder schooltijd.

Ja, ik kom graag kennismaken!

Om een afspraak te maken voor een rondleiding, kunt u telefonisch contact met ons opnemen of ons een e-mail sturen, dan nemen wij contact met u op om een afspraak te maken.

Marieke Schooltink – directeur
Telefoonnummer: 0488-431300
E-mailadres: jacobusschool@wonderwijs.nl

Ja, ik wil ons kind aanmelden bij school

Wanneer u uw kind aan wilt melden voor het onderwijs, dan kan dat met het aanmeldingsformulier dat u van ons ontvangt tijdens het kennismakingsgesprek. Wilt u het aanmeldingsformulier alvast invullen, dan kun het formulier hier downloaden.